Jak stracić wagę na deadline?

Jeśli chcesz stracić 10 funtów szybko, nie masz czasu, aby rozpocząć plan dostawy diety, wynająć osobistego trenera, lub przeczytać książki samopomocy. Potrzebujesz bezsensownego podejścia, które pozwoli Ci osiągnąć dwie podstawowe rzeczy:

Zapewnia dostateczne odżywianie niezależnie od ilości kalorii. Najważniejsze jest to, że chcesz być zarówno rozsądny, jak i realistyczny w swoim podejściu. Podczas gdy niektórzy ludzie mogą zrzucić 10 funtów w ciągu kilku tygodni, kwota, którą tracisz ostatecznie zależy od wagi początkowej, obecnego stanu zdrowia i wieku oraz zaangażowania w holistyczny plan obejmujący dietę i ćwiczenia.

Ustalcie swoje cele i zamiary

Na początek, zacznij od nakreślenia, dlaczego chcesz schudnąć. Jeśli jest to spowodowane tym, że przygotowujesz się do imprezy lub jesteś po prostu zmęczony noszeniem dodatkowych kilogramów, zapisz to na papierze. Na tyle, na ile może się to wydawać proste, że wyznacza to Twoje intencje i pozwala na obiektywną ocenę Twoich celów.

Jeśli Twoim celem jest zmieszczenie się w sukience rozmiaru 6 na czas spotkania w liceum, możesz ocenić, na ile realistyczny jest ten cel w przepisanych ramach czasowych. Z drugiej strony, jeśli masz po prostu dość i chcesz teraz schudnąć, być może zechcesz ponownie przyjrzeć się swoim intencjom. Ważne jest również, aby omówić swoje plany z pracownikiem służby zdrowia, aby potwierdzić, czy Twoje cele są dla Ciebie zdrowe.

Często zdarza się, że jeśli włączysz się do planu odchudzania, szybko stracisz parę, jeśli nie osiągniesz szybko swojego magicznego numeru (również dlatego „magiczny numer” może nie być pomocnym celem). Ustalając swoje cele od samego początku, możesz ocenić, na ile są one osiągalne i co musisz zrobić, aby je osiągnąć. Wiedz również, że dieta nie jest zrównoważona pod względem długoterminowych zmian.

Zdrowa utrata masy ciała następuje w tempie około jednego do dwóch funtów tygodniowo.1 Większość ekspertów powie Ci, że utrata czegokolwiek więcej jest nierozsądna, co zwiększa ryzyko niedoborów żywieniowych, utraty mięśni, wypadania włosów i nieprawidłowości menstruacyjnych.

Obliczyć, ile kalorii zwykle spożywasz

Utrata masy ciała polega na zużyciu mniejszej ilości kalorii niż spalanie podczas rutynowych czynności. Najlepszym sposobem, aby to zrozumieć, jest zapisanie wszystkiego, co jesz w ciągu dnia.

Ponieważ jesteś na czas, nie będziesz miał czasu na prowadzenie dziennika żywieniowego, aby śledzić swoje spożycie w ciągu tygodnia. Zamiast tego, po prostu usiądź i skasuj liczby, spisując wszystko, co jesz i pijesz w ciągu dnia. Następnie możesz użyć licznika składników odżywczych, aby zsumować ile kalorii zużywasz w ciągu 24-godzinnego okresu.

Postaraj się nie podawać na liście pobłażliwych potraw, które jesz tylko sporadycznie. Celem jest, aby uzyskać podstawowe spożycie, aby można było dokładnie określić, ile kalorii trzeba zmniejszyć.

Obliczyć, ile kalorii potrzebujesz do cięcia

Przeciętna kobieta musi spożywać około 2000 kalorii dziennie, aby utrzymać prawidłową wagę, i 1500 kalorii, aby stracić jeden funt na tydzień. Przeciętny mężczyzna potrzebuje około 2,500 i 2,000 kalorii, odpowiednio, aby zrobić to samo.

Jeśli masz nadwagę, to jest prawdopodobne, że spożywasz więcej niż to. Jako takie, byłoby nierealne myśleć, że można nagle spaść z 3.500 kalorii do 1.500 kalorii dziennie i pozostać zdrowym. Nie zrobisz tego. Jest to szczególnie prawdziwe, gdy jesteś starszy, w dużej mierze nieaktywny lub masz problemy zdrowotne, z którymi musisz sobie poradzić.

W tym celu należy skorzystać z internetowego kalkulatora utraty wagi, aby określić, ile kalorii trzeba zmniejszyć w oparciu o wiek, wzrost, aktualną wagę, poziom aktywności i datę docelową. Kalkulator poinformuje Cię, czy Twoje cele związane z utratą wagi są zbyt ambitne i prawdopodobnie narażą Cię na ryzyko.

Nigdy nie spożywaj mniej niż 1200 kalorii dziennie, jeśli jesteś kobietą lub 1500 kalorii dziennie, jeśli jesteś mężczyzną. Dla niektórych osób, nawet te liczby są zbyt agresywne.

Zacznij wpisywać wyszukiwane hasło powyżej i naciśnij Enter, aby wyszukać. Naciśnij ESC, aby anulować.

Wróć na górę